Friday, February 6, 2009

kalau la gua boleh melihat mase depan.

beberapa hari lepas memang sudah gua jangka,kesibukan akan membataskan hidup gua,pelbagai komitmen gua kene penuhi demi kehendak dalam hidup,demi gua untuk meneruskan kitaran hidup gua atas permaidani malaysia yang sedang meluap2 anti israel,sedang meluap2 kes politik...untuk beberapa hari gua sudah lupakan kegiatan jogging,lupakan kegiatan berbasikal..lupakan bermain gitar..lupakn berinternet untuk seketika.

hampir seminggu tidak berinternet gua ok lagi,jangan seminggu tidak makan nasi,tu boleh buat gua tumbuk kemek pintu lif ok. gua still boleh cari kawan-kawan dari phonebook gua,just pick je...gua still boleh bace paper untuk tahu keadaan negara dan kes pembunuhan.

seminggu gua tak melayari blogsfera,gua hanya check email thru handphone,3.5inch screen mane puas nk tulis blog lagipun mase memang tak cukup,macam-macam dah berubah seminggu gua tak jengah,selepas peristiwa dimarahi oleh penjaga kaunter tiket wayang di mid valley memang hidup gua jadi haru biru,gua sudah lebih umur bukan bawah umur lagi..kenape gua beli tiket 18sg still nak kene tunjuk kad pengenalan pada kaunter..gua tak berniat nak malukan (penjaga kaunter) time hulur i.c gua tu..dia yang malu sendiri ok...

10 comments:

alif-mikail said...

Koi tahu muka aok mmeng baby face!!!

Lenkali tengok cerita 18SX baru tak mintak IC.. ahhaha


P/S - Koi syak budak tu saja nak alamat dgn nombor ic dan besday serta nama penuh aok la..

koi syak la.. ajjajaja

SisFaana said...

hahaha...bebi face ke lu ni?? camtu mmg btul tu ape yg koi syak tuh weh....lu benasib baik kt ic tade no fon..kalo x tgk cite 'U' pun silap2 kene mitak ic...yada yada!...hehehe ;p

KARKADEWA said...

ke mmg lu bwh umo?
tahap ketinggian lu x mencapai ketinggian jejaka ideal?
haha...

California Roll said...

hang kena bnayk bersabar walaupun keadaan x mengizinkan

l.i.f.e said...

haihhhh...masih lagi dgn tahap keperasanan melampau kamu ye

Rajuna said...

good luck exam.
ada orang bagitau ko tengah exam skrg ni.

zairi said...

orang yang hensem akan mengaku yang dia tu hensem sambil mempamerkan diri nya di samping kad pengenalan nya yang sebenar pada blog nya - M.Daud kilau yang begitau -

Umie said...

Haku setuju ngan pujangga M.Daud Kilau tu... apa lagi Pek??? kalau ko betul2 anak jantan meh la tayang IC kad Blog...muahahahahaha

Anonymous said...

hahaha sherena bising nie apek...
aku pun nak gak tgk pic hang...

apek terror said...

alif- uish aok penah tgk muke sy kan haha....mmg baby face...

mee chee-yea baby face,cewah haha..

karkadewa-tinggi 175 x cukup ker? muke baby face la gua..

california- penyabar mcm gua nie kene sabar lagi ker..

sheerna- kalau org serbu gua kat public lu nk tolong???

rajuna- off topic nie..

zairi- adui,tgu gua siap jahit labuci kat vest striking nie dulu ok..

umie- uish gua risau ade yg print buat pinjam along nti..

teddi-pict aku byk kene pandai cari hehe..