Wednesday, March 25, 2009

melepak bersama tak semestinya hanya bertanye khabar kan..

handphone touch screen gua berbunyi,ade petanda sms,seorang membe lame ajak lepak...darah gua berderau sebab classmate gua nie mmg dh lame gile tak jumpe,yea la kelaskn abih sekolah je masing-masing cari haluan hidup masing-masing,gua pulak bukan suke sangat gathering-gathering sane sini,reunion sane sini....tak ade mase...bukan ape gua malas nak dengar soalan-soalan ape dh kejayaan yang gua capai...hampeh..

seperti yang dijanjikan semalam,mamak popular dikawasan ini,tempat remaja-remaja urban melepak..gua naik moto je kesane,lagipun tu je kenderaan for the day haha...sampai sane gua masih tak nampak membe gua lagi,duduk kasi order "nan cheese mau mayonis atas banjir" tak mau kari...teh o ais satu less sugar..

gua relax hentam makan situ,gua masih menunggu..msg masuk handphone gua "aku dh nak sampai nie 10minit jem la" tetibe semua orang terpaku dengan satu kerete silver cantik dan bertinted gelap gile la..gua tak pasti ape name itu kete..kalau tanye ini orang mesti tau "pipiyapong" dia pakai kete sport. oleh sebab gua malas nk tgk gua tengok tv je..orang meje belakang nie asyik pergh sane...pergh sini....cantik la mahal la...pada gua show off fuckin bastard haha....ini bukan mamak kat doraisamy,ini mamak biase je..wifi pun tak ade lagi...

tetibe gua kene tegur dari belakang,membe gua dh sampai.."ok skirt lu dah makin pendek la rambut sudah potong dh bape lame tak jumpe yea" then kami berbual-bual panjang. dia ade niat mau tarik gua join MLM dia...buat marketing..gua dgr2 endah tak endah je..ramai orang kat situ asyik tengok gua dengan dia,mungkin sbb gua nie charming dan dia gaye pejabat macam tak sempat balik rumah.

last-last gua cakap mau balik,sebab dah boring dgr ceramah,pesan gua last nti kalau gua minat gua contact dia la ok,lepas bayar kiteorg angkat kaki,gua ke moto dia ke kereta. membe gua jalan same ingatkan dia mau antan gua sampai moto,rupenya kete cantik yang parking sebelah moto gua nie kete dia. patut la orang tengok je semacam.._(*&^$$%@$%^*&

11 comments:

zairi said...

gua pon x suka gatering2+reunion2 ni.gua takut balik dari jumpa diorang,hati gua jadi rendah diri.kang mula la rasa nak pegi merompak je kang.ahh..kawan lu tu stakat pinjam dari ranking atas2 dia je tu.

tukang karut bercerita said...

"handphone touch screen gua berbunyi"

hehehhehahwhahwhahwhah.. ayat tu memang x tahan!!!
show Off GiLA !!!

teddi said...

apek gua sebagai seorang kawan aku cadangkan agar ko join kawan ko 2.. ko ade bakat punye ahh... ko kan ade aura yg mawi pun kalah.. huhuhu

2ndCyllinder said...

hmmm..u have ur own destiny..u have ur own life..u have ur own way to choose..if org lain yg arrangekan kejayaan ko, ko akan rase ko ni x bergune..ko akan rase mcm jln rezeki ko memang bukan ko yg usaha. itu yg merisaukan..ade org ckp, pilih jln senang..peluang dtg sekali..itu utk the chosen one sahaja. u are not the chosen one dr segi 'kemasyukkan'..u have ur own chosen one...buat ape yg ko minat..dont blame ur fren..that is her job.respect her..klo sume org nk buat MLM, abis, sape nk buat jln raye? sape nk buat bangunan? sape nk kaji hantu? sape nk jd angkasawn Malaysia yg ke brp ntah? saper yg nk jd awek ROS?? ko gak Apek............................

Ayu Hasman said...

wuarghahahhaa..i cukup benci MLM!!!

Umie said...

pek...pasnih ko berdebar2 tak nak jumpe dia lagi??..yela kan..setengah org kan allergic jumpe ngan membe MLM...hahahaha.. kalau bole nak larikan diri je dari terserempak...ngeh ngeh ngeh

alif-mikail said...

telefon touch screen... peh.. iphone tu.. mmg A ++ ..
kete mende tu.. serius koi tak tahu.. agagagaa

mrblind said...

mlm..memang tak boleh blah..

- said...

mmg kalau kwn lame nk jumpe, wa saspek psl nk angkut masuk biz ape2..yela klau yg slalu jumpe tu len cite..ni yg tibe2 kontek..tanye kaba pastu ajak lepak...was2 jugak laa..huhu..tp org ckp layankan aje...mane tau sebenarnye tu sumber rezeki kite..btul tak apek yg terror..hiks :)

.khairi. said...

tak pa2..moto tu lagi suci dari keta sport dia..huhu

apek terror said...

zairi- same la gua nie harapkan rupe je hensem duit kadang2 lari2 je dari gua,peh itu kete dia no plate name dia..

kutip- haha..dh mmg betul,x kn nk tulis iPHONE 3g nti org kate ape plak.

second-uish lu nie,ros awek no nape nk bagi2 pulok.

are you- u benci MALAM ker MLM?

umie- x de la gua suke lepak,sebab dieorg mesti rebut nk bayar kalau gua tipu ckp nk join.

alif- hehe..kete ntah la yang gua tahu mahal,x tau nk google cap ape plak.

mrblind- mlm boleh la best,MLM gua x bpe in sgt.

mee chee- rezeki gua kat modeling nie ok dh rasenyer haha...

khairi-moto nie suci x penah bawak mane2 makwe lagi.