Wednesday, January 14, 2009

kelangsungan dalam hidup itu diperlukan ok.

sekarang semua tengah kecoh pasal gaza,kalau lu bukak paper macam dah harian palestin gua tgk..bukan gua menolak idea pertolongan islam itu, serta cara pemboikotan menerusi sistem pesanan ringkas yang banyak gua dapat mengenai produk-produk itu...gua sudah lama mengamalkan memboikotan kapitalis ini. bagi gua gaza tidak memerlukan harapan dan janji-janji kosong dari sesiapa. mereka memerlukan satu aksi langsung untuk situasi ini. umpama kamu melihat situasi peragut,meragut beg tangan seorang wanita tua...adakah lu akan mengejar dan memukul peragut itu dan menghantarnya ke muke pengadilan...atau lu hanya berdemonstrasi membakar patung peragut bersama banner2 anti peragut dan memberi janji-janji manis pada wanita tua bahawa beg tangan itu akan dijumpai dan menyuruh dia agar bertenang,manakala si peragut sedang enak memakan snack plate kentucky...betul2 thumbs up...betul2 finger lickin good.

sudah cukup pasal gaza,nanti jadi karangan berjela-jela,tekanan darah boleh naik,pipi gebu boleh jadi tegang..tak baik itu kesihatan gua ok itu macam. lu orang tau sekarang musim durian,dekat kampung gua ade sepokok durian paling king sekali,D24 dari perak pun belum tentu boleh lawan,bulan lepas gua sudah bungkus itu durian cantik2 ikat reben, mesti tupai-tupai dan monyet ingat itu hadiah bukan durian. tapi malang semalam bapak gua call dia cakap durian gua sudah kene attack same monyet,itu monyet siap joget gune reben buatan gua.gua hampa...

sekarang gua rase gua perlukan 2 slice of cucumber and put it on my eyes before sleep..gua harap ini dapat melegakan marah gua,bukan pada monyet tapi pada makwe yang langgar gua dalam 7-e bersama slurpee nya...atas reason tak pernah tgk rupa paras mcm nie..*insane sungguh..huh....

18 comments:

mrblind said...

wei..lu memang lawak..lu tertipu..monyet tu takde mende pun kan..

zairi said...

huahuahua....macam gampang!!!

apek terror said...

mrblind- eh betul la itu monyet gua tgh usha mau return...

zairi- gampang ker gambang..haha...

Anonymous said...

eh kfc penyumbang kepada israel jugak :P

alif-mikail said...

lawak lawak jugak! boikot 7E!

Rajuna said...

ala gua kenal budak tu
kerani kat akar jaya kan?

Ojie said...

eleh motip entry lu nih kt ayat2 terakhir tu je kan..tu sbnrnya citer yg lu nk kabor..hehehe

Masy R. said...

sekarang gua rase gua perlukan 2 slice of cucumber and put it on my eyes before sleep..gua harap ini dapat melegakan marah gua

tima kasih bg tips kt i hahaha

KARKADEWA said...

lu ngan monyet lebih kurang letupnye...

Ayu Hasman said...

kekadang i terpikir.adekah apek ni nyah?

hahahaha

H said...

kena boikot eh?
cam nak boikot mekdi, tak tergamak rase nye.
gua kan penggile mekciken.
mane bleh handle craving gua terhadap mekciken...
yang laen2 tade hal sangat, kot?
shit lah!
tolong solve kan problem gua ni pek.
:-<

ilazz said...

bapak lu x amik ke bideo monyet tu berjoget? aiseyyy.. hampa wa

Adexx Boxx said...

apexx...lu memang hancuq la..
ayat atas karangan lu nie memang tahap best la baca..kira boleh buat orang pengsan sedar balik la...

sekali lu masuk jugak entri kecantikan ala2 perasan gitu....hahahaha...
nie kalau hantaq lu gi berperang psikology nie dengan israel gerenti israel KALAH...

Anonymous said...

"atas reason tak pernah tgk rupa paras mcm nie"

fopoyofo laaaaa lu.

apek terror said...

no name- yup nape?? *sambil kunyah ayam kentucky...

alif- boikot 7e,kedai hj mail tu kul 8 dh tutup...susah la..

rajuna- peh kerani bulu mata panjang sampai lubang kaunter tu ker...

ojie- motif gua mkn kentucky tu sedap..

mas rahman-biase la...nti i buat blog kecantikan yea....

karkadewa- haha siot...snoopy tul..

are u- ntah la tp org ramai ckp i metroseksual...

cikenit-*bimbit tgn ciki g kentucky mc chickn satu...

settle x ciki???heheh....

ilazz-bapak gua pki hp nokia biase mane ade kamera..

adex- gua *tersipu2 malu...merah muke...

maisarah- nape,pelik tgk org hensem???

.farah. said...

haha kiwak. lu ni tak sudah2 nk bajet.dari gaza blom perang sampai la ni dah bperang.xabes2 lg.weh raye cine lepak s'pore jom.

SisFaana said...

hohoho.......entry psl gaza tu btul...tp mcm yeye je boikot..hiks ;p

anyway, hai abg apek...rsnyer abg la kot...br jmpe blog ni...jadi mungkin lepas ni akan ke sini selalu...ngeh3...

salam kenal :)

apek terror said...

x de boikot rupe itu sgt pun..oh ok thanks... salam kenal....*buat gaye rock