Saturday, November 29, 2008

situasi nie tadi pagi pukul 10 pagi.

trutt.........trutt.....handphone gua berbunyi...ade unknown number appear...
gua pick up then

unknown voice-

"hello ko nie apek kan...bla...bla...bla....datang majlis kawen aku la esok...bla...bla...bla...bla....kat dewan nie,aku last minute nie sory la sbb no ko aku hilang aritu...bla..bla...bla...."

beautiful voice-(gua)

"yea..jamuan baryani kambing ker?"

unknown voice-

"tak la kot sebab bla....bla...bla....bla..lepas tu bla..bla..bla....lagipun kolestrol tinggi tak baik utk kesihatan la bla...bla..bla..."

beautiful voice-(gua)

"terus reject that call....tut..........."

gua nekad je sebab tak ade baryani ape maksud kenduri kawen,tu kenduri arwah tau tak..berani dia call gua jemput lepas tu membebel panjang-panjang dah la gua baru bangun tido kacau mimpi berahi gua je.

11 comments:

mrblind said...

cilakak..lu kalau jamuan orang..lu nak makan sedap2..nanti kita tengok jamuan lu ada kambing ke tak..

Rajuna said...

mak ai
saorg blek metel mcm engko makan kambeng ke minom darah kambeng?

Anonymous said...

emm apek2 org jemput dtg jelah..
emm mak aku kata kalau kutuk jamuan org nnti org kutuk jamuan kita tau

.farah. said...

pehh patut la prangai pun cam kambeengg..

zairi said...

tihtihtih...lu dengan kambing apehal?ada link ke?jangan blek metal sangat...

apek terror said...

mrblind- gua mmg mcm nie baru kacip semangat gua datang..

rjuna-menidur-nidurkan kambing gua buat gak...

teddi- x pe gua x kisah...

farah- eleh gua ker lu...haha..

zairi-bukan kambing sibuk sembah gua..haha

Anonymous said...

haih ..
ta baik menolak jemputan perkahwinan . at least dia jak loh ;p

kempunan beriani kambing ke , meh meh dgn dgn my house ada kedai baekk punyaaa

.farah. said...

ahh cilakak.lu la kambeng.

.farah. said...

ahh cilakak.lu la kambeng.

apek terror said...

mas- hah serius ade baek punye? area mane bagitau gua pegi cekidot...


farah- haha..sampai dua relax la jgn mrh bebeno...

Umie said...

baryani??? chaitt...bukan sedap mane pun...hohoho