Tuesday, November 25, 2008

cikgu agama memang pantang salah mesti mahu upah rotan...

terlebih dahulu nk ucapkan mintak maaf pada dua orang manusia sebijak dan cerdas macam mengkarung sebab tag gua,gua akan selesai tag itu pada masa terdekat tapi bukan entri kali ini..

sebab entri kali nie gua mahu berkongsi satu cerita.

dulu time gua sekolah rendah orang panggil gua lelaki pujaan wanita,sampai sekarang gua tak tau nape..lu orang tau tak orang-orang johor kami sebelah petang kene pergi sekolah agama. buat pengetahuan korang gua habis sekolah agama sampai tahap boleh jadi ustaz,tapi tawaran ustaz gua tolak sebab gua fikir memang tak ngam la jadi ustaz sebab hobi gua mendedahkan aurat...

nie cerita time sekolah agama,ustaz gua cakap kalau pegang makwe lepas amik wudhuk batal wudhuk nyer dan terpakse ulang balik proses yang baru diajar petang tu. dalam hati gua nekad...gua kire makwe kelas gua petang tu,18 orang ngam...lelaki dalam 15 gitu la.

petang tu ade slot solat asar,gua paling suke... pakat dengan membe kelas yg sesame curi rambutan rumah cikgu amin,kami nekad tunggu tepi tangga..bile makwe amik air semayang je gua pegang tgn dia bile lalu tangga,sampai tahap ade yang ulang 5 kali amik lagi..

gua suke gelak-gelak sampai terlupe semayang asar,tak sampai 6.30 ptg,name kami berempat naik sampai pejabat..kene sebat kat tgn cubit kat dada..memang azab....gua cakap "niat kami hanya belajar ustaz tak lebih dari itu" zass kene lagi sepam...

since that day,everyone call me as "kacang hantu" tak tau la nape sebab gua dh mintak maaf kat khalayak ramai masa perhimpunan,tak kan dendam sangat dieorang nie...risau pulak gua...

17 comments:

Rajuna said...

kacang hantu kira macam ngan yin tu ke? cap ibu jari tu ke?

apek terror said...

bukan kot kacang hantu nie yang jual sundal bolong....lu dh tgk kan...selain jual pau dia juga jual kacang...

Faten said...

Ceh berani awak apek, xmaw kwn gn awak la apek cehh

mr. hafis said...

sampai sekarang lu kacang hantu?




chow..

Ana Kin said...

kacang hantu?
seksi ape.

Anonymous said...

memang degil lah pek nie..

mrblind said...

cilakak lu apek..patut ustaz lu bagi sedas lagi kat punggung..

Ojie said...

gua ingt bdk perempaun yg rebut2 nk sentuh tgn lu..

rupa2nya.....

l.i.f.e said...

ah ojie, sis pun mula2 pikir gitu gak. sekali rupanya bukan.
kira tak cukup lagi lah kemachoan dan kecomelan apek di mata kalangan budak2 perempuan situ kan.
pandai diorang menilai rupanya ye

zairi said...

kacang hantu ni macam lori hantu la kan? hantu yang x berapa seram.

KARKADEWA said...

ye2...
btol2...
nampaknye lu bukan lagi lelaki sempurna...
lu dah jatuh bawah gua la kan...??

H said...

kecit2 dah ske pegang2 pompan.
ape nak jadi ni pek?

.farah. said...

hahahahahahahahannntuuuuuuu...

Rembo said...

tah. jahat lar u ni pek. tamaw kwn awak. bweeekkk!!

ghimau said...

gua dulu bukan kacang hantu.. tapi kacang tanah :P

Umie said...

kacang hantu asal dari mane erk Pek???

apek terror said...

alya- sory la gua mmg ganas

masta-sekarang gua baik,kutuk org pun tidak..

vsopxx-weh mmg gua seksi,tp gua bukan mcm kacang,mahupun hantu..

teddi-i'm force of nature..

mrblind- ustaz gua x aci,makwe tu x pulak disebatnye..

ojie-kan lepas amik wuduk,sebelum tu semua berebut nk dkt dgn gua.

life- lu silap..lu mmg real silap...

zairi-bukan2 kacang hantu mane ade spray "rock" kat badan mcm lori tu

karkadewa- yea la gua x kisah,amik2...

cikenit- ntah la ciki,gua nk jadi ustazah la...

sheerna-suke btul lu nie dgn tag..siot..yea la2..

farah- pe..pe..*gaya tomoi..

rambo-jgn la mcm nie malu i rambo haha..

ghimau- maksudnye lu nie kalau buat biskut boleh ah yea..

umie-asal dari parit sepadan